flyger fritt

Medans alla andra åkte skidor på ormberget och fick sluta kring 11 satt jag och krigade i skolan till klockan 3.
Har dock inte fått någonting gjort men man kan ju alltid låtsas!
Drog till Niki efter skolan, sen tog vi bussen in till stan.
Hahaha justee, var nån tant på ica idag som bara låg på golvet? När hon ställde sig upp var hon typ sur för att hon inte fick som hon ville så hon typ flög ner på golvet igen efter hon hade typ gått två steg.
Aja, for hem sen och käkade nudlar efter jag varit i stan, sen kom Rut och någon spanjor till mig kring 7, så vandrade vi till gården, gick och mötte Niki, sen satt jag, Ellen, Rut, Emma och Niki och försökte snacka bra engelska, men det gick ju som det gick.. haha! Sitter just nu förövrigt och lyssnar på en riktigt skööön låt.
Ska plugga nu i 10 minuter, sen se bigbrother. Haha, lär väl inte få in nånting i skallen på 10 minuter, men ändå!
HAHAHA söt
iblaand måste man få vara lite ego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0