your best friends don´t let you do stupid things...alone

Vafan har dom gjort om blogg.se för? Fattar typ ingenting..haha. Aja, igår åkte jag till tivolit med Becka och Emilia, sen drog dom, då gick jag runt med Niki ett tag, sen gick vi å träffa nå boys, så gick vi till lulsundet. Var tvungen att dra hem kring 12. Gick hem på en halvtimme därifrån. Jobbigaste jag gjort på länge kan jag då lugnt säga. Idag så har Moa fyllt år, så har fikat och sådär, städat mitt rum, käkat grillat osv. Sen drog jag till Niki. For hem vid 10-11. Imorn ska vi till stan, sen får vi se vars kvällen tar oss. Alltså.. jag fattar ju inte ens vars man laddar upp bilder, skitjävla bloggpunktse, nu hitta ja
hjeerta till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0