iam a bitch when i wanna be

Skitful header. Gjorde den på typ 3 min. Men den får duga tills någon orkar fixa min blogg. Igår vaknade jag 3, fixade mig åde. Gick till ica, satt där med Niki i 3 timmar. Lite å göra eller nå? Jo. Sen tog jag bussen, satt utanför Emilia tills hon smsade att jag skulle komma till furu, så jag gick dit och träffade Emilia och Robin så skjutsade han oss till Björx. Hahah, var där ett tag sen satt vi och väntade på att Emilias mor skulle komma och hämta oss. For till henne, kolla tv, gick en lite promenad. Är nu hemma för att Emilia skulle jobba, men ska dra in till stan eller nå med henne på en timme ungefär. Sitter vid min lillebrors dator just nu, så jag har inga nya bilder. Nä, fyfan va äcklig data, heirå!
god damn vilken heting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0