even when i'm around so many peoples, i feel so alone

Niki väckte mig halv 11 imorse. Man tackar!! Så kom hon förbi här, var här tills typ kring 1 då hon följde med mig till bussen för att jag skulle till Örnäset för att umgås med Lakritso. Gick till scenen, satt och pratade. Sen gick vi till coop köpte cola och träffade Sara. Sen tog jag bussen hem. Fixade mig, käkade tog bussen till Emilia igen. Så kom hon, Johannes och Desse. Sen åkte vi till tivolit. Ska aldrig mer i hela mitt liv åka shock eller vadfan den nu heter. Fyfan va illa jag mådde efter jag åkte den..haha, men det är sånt man får ta! Mitt busskort försvann också, men what to do. Dock hade ja ba 5dagar kvar, men endå:P Nä nu känner jag att mina ögon blir lite trötta, så ska sova nu. Kan inte lägga upp nå nya bilder heller eftersom att jag har en lånedata. Känner mig kass, fick min data i julklapp och är redan sönder. sånt är synd
typ sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0