Aldrig trott på kärlek vid första ögonkastet, men så fort jag såg dig så var det kört med snacket

Tog bussen till Emilia och var med hon och Elias. Cyklade till apoteket, sen tillbaka. Sen for vi och träffade sara och åt på pizzacorner. Sen kom Josse, så var vi med hon. Sen drog Emilia, sen drog Elias också. Tog bussen hem kring 8-9. Träffade Andre och Robin när jag var påväg hem också, så snackade med Andre en stund. Sen har jag inte gjort nå, sett iflm, käkat godis osv. Så jävla tråkigt sommarlovet har börjat. Hoppas värmen kommer snart!! Var ju sista dagen man träffade Emilia idag också innan hon åker till England i 3 veckor. Aja, nu ska jag gå och sova, så man inte sover bort hela dagen imorgon.
 
 
Lite till liv, eller vad säger man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0