svamp

Nämen hej på er!
Drog in till stan kring 2. Var på stan och gick runt och kollade lite överallt.
Träffade lite folk osv. Sen vid 5 gick jag och Påli och hämtade ut biljetterna.
Sen vid 6 gick vi och såg filmen. Så otroligt jävla bra den var!
Vill se den igeeen! Påli satt typ å garva hela filmen, då fick jag också nån skrattattack. Pinsamt..
Sen grät jag typ resten av fimlen...... skoja, nämen ja.
Sen tog vi bussen Hertsön så gick vi till gården.
Efter ett tag kom Emilia. Satt vi och snackade och lyssnade på musik i biorummet.
Då kommer Oscar, Andre och lillmicke. Klart ska Oscar förstöra stämningen.
Skoja, där var jag taskig, skoja igen, eller va? ne. alltså vet typ inte ens själv vad jag skriver.
Men Påli sover här inatt, så ska nu låta henne ta över datan ett tag, sen blir det väl kortspel tills vi somnar!
Och kanske en liten film däremellan :)
groda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0