"nämen shit ojoj"

Godmorgon!
Igår efter vi varit och käkat på exotic osv. Då drog jag till ica och mötte Rut, Becka och Johannes.
Jag och Johannes gick till Gården en snabbis sen hem till Becka.
Då Beckas mamma skjutsade oss till Ormberget.
Var där i kanske en timme eller nånting?
Sen drog vi till Örnäsgården och var med en massa peepz.
När gården stängde gick vi till sceenen och satt där. Sen till nå jävla dagis och träffade Stedd och Viktor.
Sen kom Beckas mamma och hämtade oss. Så for vi till henne och tjockade oss med lite gotta.
Har vaknat för kanske 2 timmar sen.. Men nu ska jag gå och byta om till mina kläder sen ska väl jag,Johannes och Rut bege oss mot ica. Meeeeeeen vi höööörs, puuussss!
oldieeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0