min hemstad

Tjenare alla pigga och trötta peoples.
Själv är jag sjuuukt trött.
Hämtade upp Jenny, åkte till Moth, dom satt och spela osv..
Jag satt och spelade quadrapop på telefonen.
Sen gick vi och såg Idol.
Sen satt jag och Jenny å garvade åt alla fula människor hon hade som vän på facebook.
Kring halv 10 kom Peter och hämtade mig, då han skjutsade mig till gården.
Var där i typ 20 min, sen kom han och hämta mig igen.
Less jag var där ett litet tag. Men aja, har nyss kommit ut från duschen.
Ska gå och tvätta bort mitt smink sen ska jag sovasovasova!
Har en stor fundering på om jag ska ha en hemmakväll imorgon eller om jag ska till Ormberget.
Äsch ni lär ju få reda på vars jag drar eller om jag ens drar någonstans.
Aja, nu blev det rätt mycke bokstäver. Men nu ska jag göra det jag skrev några rader uppåt.
Pusss! ♥
dagens outfith som jag inte lagt upp på ett bra tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0