lost without you

Kom alldeles nyss hem. Drog ut, mötte Emilia, så cyklade vi till gården. Såg film åde me lite peepz. Sen kom Becka!
Sen gick vi och kolla på Sebbes träning i några minuter. Sen ut igen och tyyp käka chips. Haha!
Dom håller ju på och bygger om utanför gården osv. Så när jag Emilia och Becka skulle gå till våra cyklar.
Så vare en stor jävla grop, åså har dom såhära staket runt typ, så gick jag på sidan så tappa jag räcket och jag typ flög ner i gropen.
Hade en hel jävla öken i mina skor.. Imorn blir det skola till 10 i 2. Sen hem snabbt å käka nånting, sen drar jag vidare till Tuna för att umgås med Jenny och säkert någon mer! Det blir säkert niis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0