insidious

Drog till coop med folkmassan, sen kom Emilia och Sara, efter ett litet tag gick vi till gården.
Började se en asdålig film. Sen kring 8-9 gick jag och Emilia ut och mötte sjölen och Victor så vandrade vi mot Damir.
Där Stedd också var. Var där ett bra tag innan jag och Emilia drog oss till gården och såg Insidious.
Uschfyfan vad den filmen är läskig.. Typ alla i biorummet satt och skrek.
Sen cyklade jag hem, och det var nog de värsta. Men de är ju bra att mamma och Peter är sociala i telefonen! :D
Har just tvättat bort mitt smink, ska nu läsa lite bloggar sen se andra avenyn i hopp om att kunna sova sen, hehe.

Kommentarer
Postat av: jennifer

fan vad snyggt med lång stav!

2011-10-02 @ 17:29:15
URL: http://jjjenniferjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0