min arm dog ett tag

Är svin trött. Blev inte som jag skrev i andra inlägget.
Utan niki kom till mig kring.. 2. Vi såg andra avenyn, spelade kort, åt chokladbollar osv.
Sen drog hon hem och då åkte jag till Örnäset. For och mötte Sara. Sen träffade vi 2d och Löken ett tag.
Även Josse, Paulina, Shanti, och nån jag inte minns namnet på.
Var med Nora ett tag, träffade Sanna. Sen for jag och Sara hem till henne och spelade kort, haha. Standard.
Har nyss duschat och nu ska jag gå ner och hämta lite dricka, medans se ska jag se andra avenyn, har 3 avsnitt kvar sen har jag sett alla 3 säsonger. Efter det ska jag sova!
Min arm är typ död, den lever inte iallafall..
Jag ba, HALLOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0