idioooooter

Kom hem för ett tag sen. Var på Örnäset med Micke, Sara och Parre.
Fick sen skjuts hem av Mickes mor.
Imorgon ska jag vara med Lakritso, även kallad Segid.
Det bra'a med henne är att man alltid har roligt med hon.
Det finns en sak jag inte fattar. Varför klanka ner på folk hela tiden? Försöka trycka ner mig genom att kalla mig tjock och allt möjligt. Vet att personen säkert kommer läsa dethära. Och personen vet vem det är. Och om du nu läser det, hur mår du egentligen innerst inne? Du kan ju fanimej inte må så jävla bra. När du själv tyckt att du varit jättetjock förut? Sen går man och kallar någon annan tjock och allt möjligt. Då mår man fan inte bra. Och tack till alla som finns för mig. Ni är underbara ♥

bildbrist kallas det

Kommentarer
Postat av: mhoe

iloveyou <3!

2011-10-19 @ 07:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0