fucking attentionwhore

Förlåt för dålig uppdate, men hade skola till 10 i 2. Sen när jag skulle till bussen så stannade rektorn mig så fick jag snacka med henne.. Därefter gick jag till bussen, Emma och Merita skulle också hoppa på bussen så jag var småsocial med dom. Mötte upp Johannes och Sara inne i stan. Gick runt ett bra tag. Sen kom Niki och Simon, gick till loet, och blablabla. Träffade även Becka och Emilia. Emilia är såååå störd så det finns inte. Inte för att jag är speciellt normal själv då men.. Kring 5 kom Peter och hämtade upp mig och Niki. Så skjutsade vi hem henne och nu har jag just käkat. Ska dra på mig någon tjocktröja sen ska jag ta cykeln och cykla till Örnäset.
Kanske blir att Sara och Sanna sover här ikväll. Myyyyyys !
sötaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0