so what we smoke weed

Haha, fan va jag suger!
Lovade mig själv att jag skulle plugga i minst 2 timmar idag. Har det hänt någonting ännu?
Nej.. Men nu ska jag iallafall plugga tills jag inte orkar vara vaken längre. Fått omprov i So så bra som jag är..
Fick mina omdömen idag också. Det såg.. inte så värst bra ut. Aja, ska gå och tvätta bort mitt smink nu.
Och Emilia då du läser dethära, ring mig fort som fan då, eller smsa mig eller vad som heeeelst!!!

Allvarligt, hur kunde jag ens se ut så. Ni som läser min blogg lär få er ett skratt nu iallfall..

Kommentarer
Postat av: Joly

Kikar in hos dig & hoppas att din dag varit helt toppen & att den fortsätter lika bra! :)

2011-11-24 @ 12:58:47
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0