fuck hestar

Åkte ju till stallet med Emilia, red i 10 min, sen åkte en bil med en skoter bakom förbi, hästen blev rädd och sprang iväg. Jag tappade kontrollen och ramlade av, men då satt jag ju fast med foten i dendär grejen där man har foten i, så jag släpades ju efter hästen. Sen trampa den på mig. Så jag fick ett stukat finger och ett haltande ben.
Gjorde svinjävla ont. Tänkte att ni kanske ville veta..
For hem några minuter efter det, så kring 4 åkte vi och hämta upp Emilia sen for vi till stan och väntade tills klockan skulle bli kvart över 6. Då vi såg Breaking dawn. Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara, men bra var den iallafall. Sen tog jag bussen till hertsön och Emilia for hem. Mötte Niki så var vi på gården.
Bra lördag iallafall! Förutom dedär i stallet dårå..
bildbriiist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0