11-11-11

Slutade kvart i 2. Tog bussen till Örnäset, väntade på Emilia som aldrig kom. Då hade hon tydligen varit på min skola och gått runt och letat mig. Haha! Men träffade iallafall Sanna, Nora och någon annan tjej jag inte vet namnet på som också skulle in till stan. Så åkte in till stan med dom och träffade Emilia där. Även Sara också.Gick och la undan 2 tröjor som mamma köpte. Visar dom imorgon! Sen kom Johannes. Har även träffat en riktigt saknad Jenny! Såg en liten fitta på stan också ifall ni ville veta. Dom flesta vet säkert vem jag syftar på! Ska läsa bloggar, kolla igenom facebook medans jag lyssnar på gudomlig musik! Sen se vampire diaries. Har börjat se andra säsongen igen..Men den 18 om exakt en vecka börjar 3dje säsongen :D:D:D
bildbrist kallas de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0