t-j-i-l-l

Tjenare mannen!
Den här skoldagen har varit den chilligaste på jävligt länge!
Först hade vi idrott, körde ngn lek typ, sen so, då såg vi film, sen lunch, sen no och fick sluta 25 min tidigare, sen rast i 45 min, sen matteprov, och då höll jag på att garva sönder, för Tom han är ju som han är :D
Har en rätt skön klass ändå, typ störd men ändå rolig. Först när jag fick reda på att jag skulle börja i 7a, så blev jag riktigt jävla sur. Men är ändå rätt nöjd över min klass ändå :)
Kaaaanske klarar matteprovet.. om Tom klarar det då borde jag fan också klara det, för jag skrev av han, tihihihi busigt! Och noprovet klarade jag inte. Så hej sommarskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0