oewkorioger

Kan berätta lite smått om min dag.
Hade skola till typ 12. Sen hade vi ngn rockkonstert, så såg vi den. Sen efter skolan så kom Beckas mamma och hämtade upp mig, Becka och Moa. Så drog vi in till stan.
Dom käkade på Subway. Sen gick jag och klippte mig igen.
Blev mer skillnad denhär gången. Lägger upp bild senare ikväll!
Kanske inte syns så stor skillnad på bilden, men det är mer skillnad irl :P
Åja, efter vi hade varit i stan så gick vi och kolla runt lite, sen drog vi hem. Eller jag drog till kyrkogården och mötte Emilia och Sara osvosvosvosvosvosvosovs.
Okej, nu orkar ja it berätta nåmer, för ingen kommer orka läsa ändåååååå:P
är sugen på glass.. sug att vi it har nå hemma.
Aja, orkar inte blogga nåmer nu, peys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0