lite bilder, hihihiih

Är hemma nu, och har varit de ett tag nu.
Håller på att ladda över bilderna från min tlfn. Så de lär komma lite bilder i detta inlägg.
Har typ bara lagt upp egobilder på mig. Och de känns lite .. ego, haha?
Men denna dag har varit bra ändå.
Längtar dåfanimej inte tills imorgon, då jag kommer skämmas ihjäl som tusan på skolan.
Eftersom att man skämde ut sig inför hela hertsön igår.
Inte det minsta nice..
Men här kommer lite bilder, både 2-3 veckor gamla, och ja.
dedär var idag när vi grillade, för er som tror att dedär typ var majbrasan, men så liten majbrasa hade vi faktist inte, hehe!



avslutar med en bild på mig när jag har på mig min skolavslutningsklänning :)


Kommentarer
Postat av: johanna

vart har du köpt din skolavslutningsklänning?

kan du skicka länk?

har sett en liknande, en som liknar den du har på bilden uppe vid bröstet, men jag har inte fått reda på vart den kommer ifrån, så kulle vara tacksam om du skicka länk!

puss, gulledu :)

2011-05-06 @ 15:55:14
URL: http://johannavraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0