jävla fitt väder

Dagen började med att jag vaknade, sen klädde på mig och drog till skolan. Sen hade jag skola till 5 i 3. Efter det gick jag hem en snabbis, sen gick jag till Örnäset för att vara med Sara :) Då drog vi hem till hon, och efter det drog vi till coop och träffa några. Sen cyklade vi till mig i regnet.. När jag väl hade plattat ner mitt hår, såklart måste jag följa med sara till ip, och när jag kom hem var jag riktigt jävla blöt, behöver nog inte ta en dusch ikväll. hehe!
Fan va dåligt väder. Jääävla askmoln -.-' Kan man inte bara skära bort vulkaner? Kan hämta en motorsåg! :D
Bara så att du vet, så älskar jag dig, no matter what! Kommer alltid att ställa upp för dig gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0