i want you.

Moa har kommit hem från storheden nu. Hon skulle bara göra något, sen skulle hon komma hit.
Så då antar jag väl att vi drar ut och härjar eller något.
Moa skulle skicka bilderna som vi tog idag, så antar att jag lägger upp vissa bilder på bloggen då =)
Aja, sitter och lyssnar på spotify. Hur fan kan jag ha tackat nej till spotifypremium?
Mamma sa mitt i allt ba; ska du ha spotifypremium så måste du vara snäll
Jag ba; nä det är lungt.
Dumt val, men kan alltid säga att jag vill ha de nu :P nog för att jag har typ 10 timmar kvar, och lyssnar inte så mycke på musik nu eftersom att jag inte har nå låtar kvar jag kan lyssna på :o Snorre alltså, då blire youtube, om inte premium.
Okej, nu ska jag inte sitta här och snacka spotify, haha heipa:P

Kommentarer
Postat av: Linnéa

BÅDE ÄLSKAR OCH HATAR SPOTIFY, JÄVLA PREMIUM.

2011-05-10 @ 20:22:38
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: emiliahröger

EY DU!!!!!!!!!!!!!!!!

fimpa ciggen :)

2011-05-11 @ 21:21:15
URL: http://emiliahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0