i wanna grow up with you

Just kommit in. Jag gick till Moa och var där en kort stund, sen gick vi ut till hennes trapp och jag höll seriöst på att garva ihjäl. Det gjorde vi nog bådatvå. Sen gick vi ut och gunga ett tag, sen kom Emilia, Wille och Becka. Så drog vi och väntade på Sara, men det tog en sån jävla tid så vi gick till kullarna och då kom Sara och Mirre efter ett tag.
Sen gick jag hem och nu sitter jag här som vanligt.
Vettefaan vad jag ska göra nu, finns ju ingenting att göra, blö.
Ska se vampire diaries nu tror jag.
Jo, det lät bra! Vi hörs.
Godnight!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vampire diaries är bra 8D

2011-05-11 @ 06:35:05
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0