fuckofff

Kom just hem, drog till ip och mötte Moa, såg p97s match mot kalix tror jag det var, och sen drog jag och Moa tillbaka hem till hon och åt en sockerkaka, sen tillbaka till ip och fortsatte att kolla, haha :)
Sen skulle vi dra till ica och värma oss, men då skulle dom just stänga så vi for runt lite överallt.
Sen drog vi till Becka och var där i typ en halvtimme ;p
Börjar 10 imorn och då ska vi gå 1 mil, eller cykla 2 mil. Jag ska då gå :P
Sen efter det slutar vi. Härligt! Och nu nös jag ifall någon ville veta.
Har typ beskrivit allt i detalj. HAha heido
ångrar att jag klippte mig :(


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vrf ska ni gå så långt ? ;o

2011-05-25 @ 06:54:26
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0