big booty bitches

Förlåt för lite seg uppdatering.
Men sov hos Moa igår!
Kan berätta lite om gårdagen.
igår- Hade skola, sen drog jag in till stan med Ida och Rut. Så gick vi på H&M. Sen gick jag till bussen och vänta i 25 min typ, för att jag skulle hoppa på bussen som Josefine och Jenny satt på, så åkte jag vidare till norrskenet och träffade Olivia, Jonas och alex, Rabin var också där :). Sen kollade vi på deras vårshow.Den  var väl okej. Sen var vi där och chilla i typ en timme, sen skulle vi gå till gården som inte var öppet, så gick vi till konsum, så träffa vi Hanna, Isac, Filip, och några till. Sen åkte alla hem. Så gick jag till Moa eftersom att jag skulle sova hos hon. Så hade vi tvål+tandkrämskrig, haha! Vi stoppade de i håret på varandra, eller ja, typ sprutade det, haha, de var askul! :D
Och idag hare bara varit en tråkig skoldag. Sen efterskolan träffade jag och moa Becka andre ludde linnea och wille. åja, så nu är jag och Moa hos mig, jag ska käka snart. Pepoepepepeace!
Jag vill verkligen ha sommar NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0