another day without your smile, another day just passes bay

Tjenaretjenare!
Är på mycket mycket mycket bättre humör nu!
Och det är ju toppen! (y)
Aja, drog och träffade Emilia och Rabin, jag och Emilia pratade ut lite. Skönt det.
Sen drog vi till ica osv. Sen kyrkogården och träffade Andre, Sara,Becka och Moa. Senare därefter kom Wille också.
Ett tag där efter drog vi till Wille och hoppa studsmatta.
Jag säger bara dehär, om jag måste gå sommarskola så då har jag längtat efter sommarlovet helt i onödan.
Alltså blö.
Ska fan skärpa mig.. Som jag har sagt hela året nu typ, men ändå. Bättre sent än aldrig ;)
Nämen nu ska jag se vampire diaries.Det är sjukt hur bra programmet är. Så finns det ju 3 snygga killar som också är med i serien. Heh, nämen är fast i serien, det är sjukt hur bra den är.
Men gud vad jag babblar om tråkiga saker?! :o Haha heidoo
vill att allt bara ska bli som förut. Minns ni denhär dagen? fyhelskike vad mycke vi garvade denhär dagen.
och soptunnan som var våran fotograf, hahaha oherregud ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

klart jag minns, glömmer aldrig nånting sånt. inte med mina bästavänner!

2011-05-10 @ 13:20:37
URL: http://oliviaronnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0