14 dagar kvar

Godmorgon!
Har ingenting att säga, mer än att jag börjar på 20 min och att jag slutar kvart över 2.
Och det tror jag att alla ville veta?
kanske drar till örnäset idag om jag inte måste plugga, vilket jag alltid måste, eftersom att jag ligger efter i så mycket.
Men problemet är att jag aldrig orkar, jag kanske pluggar i 5 min, sen sätter jag mig vid datan.
Haha, aja, ska till skolan på en stund, har idrott dirr.. och det sög ju.
För jag och min kondis, den kompisen har svikit mig totalt..
Om jag springer typ 5 meter blir jag typ andfådd :O
Aja, heidå
hey old

Kommentarer
Postat av: i are cool for school!

HHAHHAHHAHAHA. faaaan va du är fjorts dvärg jävel!

2011-05-28 @ 16:58:58
URL: http://amandaärenfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0