SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

De var inte så många frågor. 7 stycken.. Men kan väl svara på dom ändå :)
Och nästa gång.
FRÅGA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT!
rebecka om FRÅGESTUND:
känner inte men fin blogg har du! :D
1, vilken färg är din.. lampa
2, hm.. vilken är din favorit färg?
3, är du mer greek än svensk
och sen kan ja typ detmästa :))
Sv; 1. Min lampa är vit :P
2. Har två favoritfärger: Limegrön och Svart.
3. Haha, jag vet faktist inte :o

Cajsa om FRÅGESTUND:
Vad gjorde ondast att pierca...tungan eller ögonbrynet?? och du måste välja något av dom
Sv; Om jag måste välja så väljer jag nog ögonbrynet. För tungan känns knappt. :)

SOFIE ([email protected]) om FRÅGESTUND:
1. varför är du en körv? :D
2. har du någonsin ätit yougurt?
3. finns de elefanter på island?
4. visst är de jul snart ? :)
Sv; 1. Jag vetinte, tror jag är en människa, men okej :D
2. Ja, haha :p
3. Tror inte de.. :) Eller ja vet inte :)
4. Nä, de är rätt länge kvar :p

mathilda, om FRÅGESTUND:
TJO AMANDA WHATSPOPPIIIING
hallådär, är du oskuld?
är du söt?
älskar du mig?
vilken färg har dina underkläder?
visst är jag bäst?
visst är du liten?
varför är du så kort?
Sv; 1.Ja de är jag :)
2.Nej de är ja inte :p
3.Klart, ;p
4.Just nu svarta :)
5.Nä, jag är bäst, hehe
6.Jag är stor (A)
7.För att mina föräldrar är korta..

emma om FRÅGESTUND:
hej söt! :)
1. är du oskuld? 
2. har du pojkvän? 
3. vem är dina BÄSTAVÄN? :)
<3
Sv; 1. Ja de är jag, :)
2. Nope
3. olivia, moa, becka, och typ emma :)

jenny om FRÅGESTUND:
varför slåss du så hårt? :D 
varför började du blogga? 
älskar du mig? (a)
IP: 46.162.64.232
Sv; 1.Haha, slåss ju inte hårt, de är ju bara du som är en mes (A)
2.Kolla mitt första inlägg, HAHA
3.Klart jag gör ;p

Johanna om FRÅGESTUND:
Vart vill du göra piercing nästa gång?
Har du tagit bort piercingen i tungan? :o
Favorit tröja? :)
Vilka bloggar läser du?
Sv; 1. I läppen, Har tänkt och viljat göra det väldigt länge. Men är för fattig.. :P
2. Nej det har jag inte :)
3. Har ingen speciell favorit :)
4. Läser ganska många bloggar, så orkar faktist inte skriva alla :)



Hoppas ni blev nöjda med era svar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte din mammas föräldrar från typ turkiet? det var nån som sa det till mej iaf

2011-03-14 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0