Sleeping hos becka

Hej. Har varit usel uppdatering idag. Men jag har inte haft någon speciell stor blogglust.
Men jag var med Becka där kring 2. Så gick jag till konsum och mötte upp henne.
Jävligt onödigt eftersom att vi gick till hennes pappa dirr efter. Åja, såg hockeyn också.
Förlust till luleå. Men vi tar dom imorgon!
Jag och becka drog iaf och spenderade kvällen på uh. Och olivia hade ju damp som vanligt ;)
Haha, ja men nu är jag hos Becka iaf och ska sova här :)
Becka slog sig själv just. För att jag skriver seriöst på min och skrev oseriöst på hennes. Haha! :D
Men ni kan ju kika in på hennes blogg →här
Men ha en fortsatt bra kväll!
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mysigt :) ♥

2011-03-27 @ 18:30:13
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0