nighT!

Är fortfarande på piss-humör.
Men ska försöka att inte låta det gå ut över bloggen. Haha!
Emilia kommer få så mycket stryk nästa gång ja ser tjejen.
Bra då vet hon det!
Aja, har just tvättat bort sminket, och varje gång jag tvättar bort mitt smink blir jag alltid så trött i ögonen.
Så ja, jag är riktigt trött nu, och ska bara läsa lite bloggar sen ska jag gå och sova.
Plugga till matteomprovet tills imorgon har jag inte heller gjort.
Aja, får väl träna på det imorgon så mycke som jag hinner.
För jag vill verkligen klara det.
Och jag och momme gjorde ett avtal. Att om jag inte skolkar eller kommer försent nånting under nästa vecka, så får jag 100 kronor av han.
Men då gäller det att komma i tid till alla lektioner också som jag dock inte är så bra på.
Och inte skolka spanskan heller!
Hehe, Men jaja, vi hörs iaf!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0