less

ÅÅÅÅh, Så less jag blir..
Sjukt tråkig dag med halsont + hosta.
Nu måste bara luleå göra mitt humör bättre.
Jag har ätit hur många halstabletter som helst, 2-3 påsar typ.
Men de går inte över!? :o
Ätit piggelin och alllllt.
Druckit té också.
Men varför går det inte över?!
Alltid för mig brukar det gå över efter ca en dag.
Och jag får inte ha ont i halsen imorgon eftersom att vi har kördagen då.
Mamma skulle iallafall köpa varma koppen åt mig.
Förlåt för att jag inte uppdaterat sådär speciellt mycket nu när jag ändå har varit sjuk och suttit vid datan hela dagen.
Men det är för att jag inte har något intressant att skriva om.
Kul att läsa ba; Jamen nu dricker jag vatten, nu går jag och duschar, nu går jag på toa, nu ser jag på tv. Typ helatiden?
Nja,
Oj nu blev det ett ganska långt inlägg, men vi höres!
VÅÅÅÅREN ÄR HÄR. NU VÄNTAS BARA SOMMARN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0