86 dagar kvar

Är hemma nu.
KLOCKAN ÄR REDAN HALV 5?!?
Herregud.. Haha! Men ska kanske dra till uh idag med Moa.
Feting nayz! :P
Är grymt hungrig också..
Trött osv.
Men ska ta en powernap efter jag har gjort detta inlägg.
Hade ju engelska prov idag. De flöt på.
Hoppas jag inte får underkänt i de bara. För jag orkar inte samla på mig omprov på omprov osv.
Men nu babblar jag bara om ointressanta saker.
Så ni får ha det bra. För det ska jag! ;)
Jag, Josse och Olivia från förra vintern i Olivias stuga ;p

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejhej!

Jätte mysig blogg du har :D

Hade blivit jätteglad om du skulle vilja kommentera min blogg, eller om du vill följa den via Bloglovin', så kan du ju skriva det till mig, så följer jag gärna din! :D

Kram ♥

2011-03-16 @ 17:25:04
URL: http://lizaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0