snoop dogg

Kom just hem. Cyklade från mig till Tuna på en kvart. SKryyyytarN
Skoja, men de är fan bra för att vara jag :p
Var med Olivia,Jonas,Jenny,Oscar,Vitte,Emma,Moth, Markus och Kasper. Vi satt på skolgården och chilla osv.
Sen kom Bird och någon annan tjej. Sen där efter kom Claes. Sen drog vi till Moth, var hos han ett tag.
Sen cyklade jag hem. Eller jag for förbi Emilia och snackade med henne ett tag också. Sen cyklade jag hem.
Och nu är jag hemma, och har ingenaning om vad jag ska göra. Gör väl som vad jag gör varenda kväll när jag är hemma.
Sitter vid datan tills jag blir trött :)
Men nu ska jag läsa bloggar osv ;p
förlåt för alla dessa egobilder, men har inga andra nya bilder.

Kommentarer
Postat av: emilia kung röger

sluta med dina jävla egobilder, nog fatt du är jävligt fin, men ):

2011-06-17 @ 00:34:44
URL: http://emiliahr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0