sidecut

Fett onödigt att jag gjorde en ny blogg.
Men nu ser man texten iallfall. Tack Felicia!♥
Ska be någon fixa min blogg bättre senare. För den är inte speciellt snygg just nu... hehe
Aja, berättar kort om dagen. Suttit hemma till 4 ungefär kanske, drog till Becka, saknat hon jättemycket. Sen kom felicia, efter ett tag drog vi en snabbis till Tuna. Var hos Moth. Jenny var också där, sen kom Olivia och Jonas. Sen åkte vi till stan, skulle byta buss, 35 min innan bussen skulle komma, vi gick till örnäset, väntade i 10 min på bussen där. Så åkte vi hem. Aja, ska se film nu, pussN
Ojajuste, jag har gjort sidecut också. Ni får bild imorgon, ser  förjävlig ut nu eftersom att det typ spöregnar ute.
någon gammal random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0