K to the B to the R to the Y

Drog ju somsagt till lulsundet och badat. Drog hem därifrån vid 10.
Riktigt härlig kväll blev det, men riktigt fina människor!
När jag kom till hertsön så träffade jag Olivia och Jonas, var med dom i ca en halvtimme. Sen drog dom hem till Jonas och jag drog hem till mig.
Det är sjukt varmt i mitt rum. Kan knappt andas här inne..
Ska be Bekkz skicka bilderna sen eftersom att hon tog med sin systemkamera :)
Men ska gå ner och hämta min B&J nu som mamma köpte åt mig (a)
Hare fint gott folk!

Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

svar;



jag var på en student i fredags :P

har du någon pojkvän?:)

2011-06-12 @ 03:05:01
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0