jizz in my pants

Vaknade 12 för att Olivia ringde och väckte mig.
Som vanligt satt jag vid datan i typ en timme, sen började jag fixa mig.
Så kom Linnea, Becka och Rut till mig sen.
När jag var klar gick vi ut. Var på ica osv. Sen drog jag och träffade Olivia och Jonas en snabbis.
Sen tillbaka till ica igen. Sen for vi till mig i typ 1 min, sen mot ica igen. Sen for linnea hem
Så kasta Oskar, Kim och Ille vattenballonger på oss.
Och blablabla.
Snackar med ille på msn nu, och han är cp......
Skoja, men aa. Nu har Becka och Rut dragit hem.
kanske ska va me Oskar sen. Vi får se hur det blir med de, annars vet jag inte vad jag ska göra om jag inte kan vara med Rut sen. Aja, blev typ ett långt inlägg nu,  Men hejdå!
bilderna är  tagna från Beckas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0