when the drugs don´t work no more you get high on life

Drog aldrig in till stan.
Gick och träffade Moa, sen kom Moth, Pierre och Emil.
Då gick Moa hem eller vad hon gjorde, jag följde med dom till ica.
Sen träffade vi Royen och någon annan snubbe på ica. Sen gick jag till Moa.
Så kom Moth igen, så for jag och Moa och cyklade runt. Sen kom Felicia och Elena, så drog vi till Örnäset.
Sen drog Felicia och Elena, efter ett tag drog jag och Moa till hertsön igen.
Väntade på Jesper och Lucas, då kom dom, så chillade vi bara osv.
Sen drog dom efter ett tag, så satt jag och Moa kvar:P Sen drog båda hem.
Nu sitter jag här med en cola♥.
Ska slå på någon harrypotter film. I love him!
En färgglad Amanda eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0