weheartit

Dagen började med att jag, Sara och Påli vaknade, fixade oss på en kvart, gick ut.
Skulle träffa Luddeådom men såklart var dom it på coop.
Så vi gick till nå ställe, satt där och klistrade på lösnaglar. (det är svårt att skriva med lösnaglar,ifall ni it visste de.)
Sen kom Ludde,Linn, Micke och Ellen. Vi chilla, Sen kring 6 cyklade jag in till stan.
Mötte Jenny och Renee. Träffade Alex också, stod och pratade med han ett tag.
Sen gick vi och tog ut pengar, sen och köpte hpbiljetterna.
Vi fick stå i en fkn kvart och vänta.. OCH JA JAG TYCKER ATT DET ÄR LÄNGE!
(damp)
Sen cyklade jag och Jenny till mig, jag käkade, sen drog vi till örnäset och bara chilla på där.
Nu är jag at hooome!
Rätt skönt att vara hemma ändå. "borta bra, men hemma bäst" så sant som det är sagt!
Men nu tycker jag att de blev ett rätt långt inlägg ändå.
Ingen kommer orka läsa ens, orka läsa vad jag gjort ens??????????
Alltså jag har typ varit hyper idag. wiiii, jag är cool, nämenjo
Hejpa
Tumblr_loln1oywwq1qj0vrgo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0