spirit

Drog till örnäset, chillade dära med lite peepz.
Sen kom Jenny, då cyklade vi vidare till hertsön och var med Moth och Pierre.
Sen gick jag hem och käkade, sen tillbaka för att vara med dom.
Så gick vi till Ica så kom nå killar ja it vet namne på, sen kom Royen och nån annan kille jag it vet namnet på.
Så gick vi till Scenen. Satt där och typ kastade stenar och kottar på varandra, haha?
Och läste allabarnen historier.
Sen gick vi till Pierre och hämtade en kofta. Sen drog jag och Jenny hem till mig.
Sen skulle Jenny hem, så jag for till Örnäset :)
Cyklade hem kring halv 12 med Micke :)
Ska förövrigt se spirit nu.
Älskade den filmen när jag var liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0