shut up and drive

Tjenare fan!
Kom hem för bara ett litet tag sen.
Drog ut, mötte Jenny, for hem till mig igen så käkade jag. Sen cyklade vi till Pierre.
Var där en stund, sen gick vi till ip, skulle spela fotboll, men hela planen var upptagen så vi gick till svedje och chillade på där. Hahahaha, Pierre är så sjuuk.. HAHAHAH..aja
Sen kom Olivia och Jonas också, då for moth och hämta en boll, sen drog vi till rinken, sen ip och spela fotboll däär.
Efter ett tag gick vi och hämtade våra cyklar, så cyklade jag hem.
Nu ska jag se några avsnitt av vampire diaries. Har laddat ner hela säsong2.
yeeah mayn
Ångrar att jag gjorde sidecut, ångrar att jag klippte mig, ångrar att jag färgade till blont, sen till brunt igen.
Vill ha tillbaka mitt hår exaaakt som de såg ut däär...fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0