;s

KommentarTid
Tessan om first of the year:
Vad tror du din mamma skulle säga om hon visste hur mkt du ljuger för henne? Vet hon om att du varit full? Vet hon om att du mobbar och ljuger om andra människor? Du ska va sjukt glad att hon köper dej en massa saker trots att du är så oärlig mot henne, du borde skämmas....
Sv; Vafan äre här för kommentar? haha, du kan ju säga det på något annat sätt än att kommentera min blogg.
Ja, hon vet om att jag har varit full. Mobbar och ljuger om andra människor? Mot/om vem tillexempel?
Oärlig mot henne? de är jag väl förfan inte. Du verkar inte veta någonting om mitt liv, så tycker det är jävligt onödig kommentar dedär. Du kan ju kontakta mig via telefon, facebook istället eftersom att du verkar veta så jävla mycket om mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet sj.. amanda mobbar int andra människor -.-'

2011-08-11 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0