HEY WGFEWolgerogreg akkookokokkomokkola?

Dygnar!!!!
Ganska coolt ändå!!!!
Skoja, men ska gå till Moa kring 8 typ, för hon dygnar också, så vi dygnar tillsammans♥
Alltså, hey jag är typ övertrött!!! kul att många är social vid den här tiden då jag är på topphumör..
Jo förutom en sak, men de kan jag faktiskt inte skriva ut här, eftersom att fkn vuxna läser min blogg,
ska fan skaffa lösenord inom kort, eller byta blogg. hihihi va sägs om de va?
Kan man inte göra så att man "förbjuder" endel att läsa ens blogg?
de ska ja uppfinna, aa bra heiiiiPA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man kan blockera olika IP adresser så dom inte kan gå in på din blogg :)

2011-07-03 @ 19:29:29
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0