dance the night away

Cyklade till Örnäset kring 1, mötte Sara och Ellen på Coop, så cyklade vi iväg mot stan.
Där vi träffade lite peepz.
Hängde i stan i några timmar, käkade med min pappa och min bror på baan thai osv.
Sen cyklade jag, Ludde,Micke, Sara och Ellen tillbaka till Örnäset, så drog vi till pizzacorner.
Så Träffade vi Emilia och Desse, och var med dom, Sen efter ett tag kom Victor och Krille.
Vi chillade osv, sen skulle jag börja cykla hem, då jag träffade Moa och Merita, Så jag var med dom.
Drog till Coop, köpte kladdkaka, till Moa, hade picnik typ, haha :)
Sen gick vi in, sen följde vi Merita hem, hade lite smådamp på vägen, eller ja, damp och damp,
men vi typ gick och sjöng, haha, ni får video på det sen! ;>
Sen kring 20 över 11 cyklade jag hem, och nu sitter jag hääär.
Skulle typ till Örnäset imorn, men vi får väl se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0