brunett

Sov hos Sara inatt, Jozze sov också där.
Vi fixade oss lite, käkade, sen drog  vi ut.
Chillade åsådära. Sen for vi till statoil och väntade på någon, sen for jag helt ensam till Jozze.
Lite läskigt vare att va hos henne helt ensam... Sen skrämde sara mig när hon kom.
Aja, vi var däär sen följde Jozze mig hem då jag skulle käka. Drog till ica, då hämtade Jozzes mamma upp oss, skjutsade mig till Coop. Chilla där med härligt peepz. Sen drog jag hem, blablabla.
Sen käka jag nudlaar, sen ringde Becka så gick jag och mötte henne.
Vi gick runt hertsön litegrannn.
Nu är vi häär. Becka ska sova hos mig. Tjocknice!
Men vi ska väl slå på någon film nu. Nog för att vi redan har käkat upp popcornen.
De är ju ok!
Och jo, jag har blivit brunett nu så att alla vet!:P
sämst bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0