seemst uppdatering!

Har inte skrivit nånting typ.. Men har haft annat för mig!
Aja.


Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - EH nae? 

~SKOLA:~

Är du duktig i skolan? - Faktist inte.. men ska skärpa mig nu när skolan börjar.
Har du bra betyg? - Inga betyg ännu.. går i 7an vettni ;)
Har du fått göra om ett prov någongång? - Yes ;p
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jo :)
Sköter du dej i skolan? - Inte speciellt, men ska skärpa mig.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ah
Haft mobilen på lektionstid? - Varjedag!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Brukar it snacka i tlfnen på lektioner, men fått skäll när ja smsat åde.

~FAMILJ:~
Hur många är ni i din familj? - 6 -.-'
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Inte min pappa.
Trivs hemma? - Jora
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Japp
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit tror ja väl. Men dock skrikit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Tror inte de..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Haha, ja 
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla betyder väl lika mycket? 
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Jo

~VÄNNER:~
Du har vänner? - Nä sitter ensam i mitt rum varje dag.. Klart jag har vänner?! :o
Du brukar vara med? - Massor.
Vem/vilka var du med sist? - Olivia,Jenny,Emma,&Jonas
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - De är väl klart.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Haha ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? - Aoo
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -  Nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Njää

~FJORTIS:~
Du sminkar dej varje dag? - Oftast
Putar med läpparna på kort? - Ibland, fast inte såhär asmycke.. jahahah
Tar kort på dina bröst? - Nä
Använder foundation på läpparna? -Nä
Super dej packad varje helg? - Näe
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret
Ditt hår e knallblont? - Nej

~ALKOHOL:~
Har druckit alkohol? - Jo
När drack du alkohol senast? - Igår, fast ja drack inte så att jag blev packad.
Vem bjöd dej på alkohol? - Min rumpa
Vad var det för sorts alkohol? Sprit blandat me fanta exotic
Brukar du dricka alkohol? - Sällan.
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Jo, de funkar.

~KRIMINELLT:~
Är det okej att vara kriminell? - ?
Vill du bli kriminell? - Haha,nej
Varför gör du det här? - För att... jag har tråkigt ;p
Vad är inte okej med att vara kriminell? - vetinte
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Haha, nej
Har du suttit i fängelset? - Nej
Vill du hamna i fängelset? -  Nej, vem vill de?


~DÅLIGA TIDER:~

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Säkert.
När grät du senast? - Vetinte
Du har gråtit över en kille? - Mjo
Vem bråkade du senast med? - Vetinte.. Tror de var Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0