less

chu:D
Efter skolan så stannade jag kvar ett tag och väntade i ca 45 min för att jag inte tänkte vänta i stan på att Jenny och Emma skulle komma.
Så jag väntade då i skolan.
Sen drog jag in till stan och var med Jenny,Emma, Oscar, Foffo, Damir, Ludde, Sebbe, Jennifer och några andra.
Fick med mig en tröja som ni säkert ser i andra inlägget.
HAHAHA MÅSTE BARA BERÄTTA... när jag Jenny, Emma och Moth stog utanför smedjan och rökte så vare en tant som gick in i dendära snurrsaken där man går ut.. värsta smällen också.. HAHAHAHAHAHA :D
Jaja...:p
Vetit vad ja ska göra idag, om jag ens orkar göra nå.
Jaja.. Vi får se hur det blir med det.
Annars kanske jag är med Becka eller nån. Pusstja0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0