i´m still missing you

Äntligen är jag hemma! Kom dock hem för ungefär en timme sedan. For till Arlanda kring 12, väntade på flyget i 3 timmar. Vi började flyga iväg, hade flygit i 20 minuter sen var vi tvungen att fara tillbaka till Arlanda för att dom skulle tanka?
Less blev jag. Eftersom att jag skulle träffa Niki, men nu hann jag ju inte det.
Hämtade frassemat påvägen hem. Om jag hade haft nånting jag kunde pluggat till hade jag gjort det nu, men ikket.
Ska väl sitta och nörda facebook i några timmar tills jag ska hoppa i säng.
Sämst bilder, men får duga. Detdär var det enda jag köpte till mig själv.
Köpte inte så mycke mer eftersom att det snart är jul.
Har dock fikat väldigt mycket. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0