hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad

Har haft skola till 20 över 3 idag.
Snöade ju idag, så har blivit snöbadad..
Aja, sitter och lyssnar på musik just nu, ska försöka få någon att smsa sara och be henne ringa mig eftersom att jag inte har nå pengar på min telefon..
Ska höra om jag kan komma och umgås med henne, eftersom att jag inte träffat henne på ett tag nu.
Skulle ju vara med Emilia idag, men självklart äre alltid någonting annat hon ska göra.
Nog babblat nu. TTYL
Nu skrev Becka och frågade om jag glömt att jag skulle till rk med henne ikväll. Och det ska jag ju. Så får ta och vara med Sara någon annan dag. Hehe :p

Kommentarer
Postat av: Sanna (:

Fin blogg du har :)

2011-12-05 @ 20:39:20
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0