fråga nå i blogresponse!!

Dagen har varit helt ok. Började med att jag vaknade, fixade mig, drog in till stan.
Träffade Linn,Ellen,Sara,Johannes,Emilia,Desse osv. Gick iallafall med Niki och Jenny.
Köpte en tröja som jag kan ta kort på när orken finns till. Sen efter några timmar drog jenny hem.
Då var jag och Niki med Anton, Fredde, Teo, och ja minns inte vad den andra killen hette.
Gick runt med dom på stan iallafall, sen drog vi båda hem & käkade.
Sen vidare till gården och sen till Pierre för att jag skulle hämta min halsduk som ja glömde där för någon dag sedan.
Där var Soa, Krille, Jonte och Celis, så vi stannade där en liten stund sen begav vi båda oss hem.
Rand0m bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0