Du är som saltgurkan på en cheese-burgare, alla får dig men ingen vill ha dig.

Dagen har flytit på bra. Hade skola, gjorde nästan klart min jävla pizzakartong på no'n, haha!
Efter skolan så skulle varken jag, Moa eller Becka göra någonting idag så vi alla 3 gick hem till Moa.
Var där i några timmar, sen skulle jag och Becka hem och käka, så käkade jag hos Becka så kom Moa dit också.
Haft vattenkrig inne hos henne och pratat åså! Sen drog vi till gården, Becka var då inte den lättaste att få med sig dit.. Satt på gården, såg tv osv, gick till monami där vi hade lite dressing fight? Sebbe kasta ett pomfritt med massa jävla dressing på mig. Så jag gick hem, har satti i ricinoljan och ska snart hoppa in i duschen, luktar typ spya, men det är ju alltid lika kul det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0