5F&1D&restenE

Är så gudomligt skönt med jullov!
Såg film på skolan, hade lunch, fikade, fick våra betyg. Måste då säga att jag inte är ett dugg stolt över dom. Men nästa termin ska jag plugga upp dom som fan!
Drog iallafall till stan med Becka efter skolan. Checkade kläder, träffade massa folk osv.
Tog bussen hem sen, käka middag, satt vid datan sen fick jag skjuts till Örnäset. Såg en asjävlaläskig film.
Gick sen till coop med Emma,Felicia och Jacob och tog bussen till Hertsön med dom. Hoppade av vid ica, gick till Moa där Gustav också var. Var där i typ 10 min. Nödvändigt ändåå. Sen när jag skulle hem fick jag panik, snackade med niki i telefon, och hon sa att dom på cpdagiset kollade på mig med typ läskiga blickar osv, då kuta jag hem. Och ska snart sova, för jag börjar bli trött och ska vara barnvakt på morgonen imorgon, så måste upp tidigare. fuckmylife.
Typ långt inlägg eller vadooo. Haha nämen heiro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0